Isnin, 8 September 2014

Ada apa dengan minggu ni ?

Assalamualaikum,,,,,

Hai korang ...... Apa khabr? sihat ke tak sihat ? HiHi.... dalam entry ni pulak aku nak cite psl ap yg akn berlaku dlm minggu ni .... HUARGHHHH ..... aku rasa ni lah minggu yg pack dgn TEST, ASSIGNMENT, yg aku tgh tunggu untuk sem ni..... rasa lega sikit la sbb MINI PROJECT subject AIS151 dah settle submit ptg tadi ,,, tapi tak lah selege smpi boley tidur tanpa dihantui mcm mcm bnde lg dah ,, FUHHH ! ad lg bnde yg nk kne dihadapnyer ...:'(.. nk dipendek kn cerita lah kan ASSIGNMENT yang kne buat ialah untuk subject MAF151 ( FUNDAMENTAL COST ACCOUNTING ) , FAR160 ( FINANCIAL ACCOUNTING 2 ) , CTU151 ( ISLAMIC THOUGHT AND CIVILIZATION ) ... yg CTU tuhh hafal yasin 20 ayat ,, lect mintak hfal awl sem .. tp ni dah nk hbes sem aku tak hfal lg ... melampau sgt dah ni .. HeHe.... and TEST untuk minggu ni pulak ialah untuk subject STA104 ( INTRODUCTION TO STATISTIC ) dgn PBSM,,, HAIH ! .... ape ape pun aku harap boley la handle sume ni dgn tenang ,,, penat dah mengstress  kan diri ni ,, HaHaHa......Okeyh lah,,, tak mau merepek pnjang pnjang sgt ... habis dah cite untuk ary ni ..... 



Good nite :)
Suka dengan story saya ? Like je =)

0 orang komen: